неделя, 21 януари 2018 г.

Кой е модерният цвят на 2018?

Цветовете имат огромно психологическо влияние върху съзнанието на нашите клиенти, върху техния избор за покупка и превръщането на лоялните ни клиенти в ревностни последователи на бранда.  Guerrilla Marketing обръща специално внимание на цветовете и тяхното психологическо влияние на подсъзнатено ниво.
Ежегодно, в края на декември, Pantone Color Institute анонсира цветът за следващата година и всички индустрии го очакват с нетърпение. За 2018г.  цветът е PANTONE 18-3838 Ultra Violet








Източник:
https://www.pantone.com/

Един драматично-провокативен цвят, който комуникира оригиналност, изобретателност, визия, които ни насочват към бъдещето. Цветът на годината е един момент във времето, който осигурява стратегическа насоченост за света на тенденциите и дизайна, отразявайки целогодишната работа на Pantone Color Institute и който цвят вдъхновява и очарова дизайнерите и търговските марки. 

Вижте едно прекрасно видео, посветено на „
Ultra Violet“ - цветът на 2018:

Живеем във време, което изисква изобретателност и въображение. Това е творческо вдъхновение, което е характерно за PANTONE 18-3838 Ultra Violet - синята морава, която заема нашето съзнание и потенциал на по-високо ниво. От изследването на новите технологии и голямата галактика, до артистичния израз и духовното отражение, интуитивният Ultra Violet осветява пътя до това, което предстои. Сложният и съзерцателен Ultra Violet предлага мистериите на космоса, интригата и откритията отвъд мястото, където сме сега. Огромното и неограничено нощно небе е символ на това, което е възможно и продължава да вдъхновява желанието да преследваме свят, който е извън нашият!” – споделя Leatrice Eiseman, Изпълнителен директор на Pantone Color Institute, един от най-уважаваните консултанти в света в областта на цветовете и тяхното психологическо влияние.
Цветът на 2018 г. “
Ултра виолетов“ е  мистериозен, интуитивен и вдъхновяващ за един нов свят!

Вижте  страхотните примери на Ultra Violet в моя Pinterеst board,  посветен на цветовете >> 


 Източник: @sampleboard.inspo

Цветът на 2017 бе Зеленина“  жизнен, естествено ярък и вдъхновяващ за ново начало.
Цветовете на 2016 бяха два Rose Quartz иSerenity, които носят спокойствие и релакс.
Цветът на 2015 бе „Марсала“- насърчаващ към творчество и експериментиране.  
Цветът на 2014 г. бе цветът на сияйнатаорхидея, който е завладяващ,  магически, загадъчен, а през 2013 г.модерният цвят бе изумрудено зеленият, изпълнен с блясък и очарование.

Споделям с Вас и статиите за влиянието на формите и цветовете,
които ще Ви бъдат полезни:
Guerrilla Marketing и емоциите на цветовете в маркетингa>>

Как жените и мъжете възприемат формите и цветовете и как те им въздействат>>

Нека 2018 е изпълнена с творческо вдъхновение за един нов свят!


Присъединете се към Guerrilla Marketing групата във Facebook, за да споделяме заедно добрите примери!

...............................................................................
Жанет Найденова
Маркетинг консултант
Certified Master of Guerrilla Marketing Coach
GSM: +359 888 616 498
twitter: @jnnmarketing
...............................................................................

Няма коментари:

Публикуване на коментар